Friday, July 15, 2022

Хөлтэй болмоор байна

 Байгаль эхийн гоо сайхныг мэдрэхийн тулд гүн лүү нэвтрэх ёстой байх, харин би тийм замаас их хол хүн юм. Нүдээр үзэх гайхамшиг хүний хөлөөс хол газар байрладаг байх л даа. Түүнд хүргэх хөтчийг би л бодохдоо тэр анчин байх болно гэж бодсон.

Гэхдээ... тэр анчин надтай байхаас их айх юм даа, би л төсөөлөхдөө өргөн уудам газар нутагт хүний нүд сэтгэлийг баясгах хамгийн үзэмжтэй газрыг сэтгэлдээ төсөөлөөд өөрийн нүдээр, харж баясаж байна гэж мөрөөддөг. Гэвч зүгээр л миний хийсвэр төсөөлөл бололтой.

Магадгүй миний очиж үзэх цаг хугацаа нь болоогүй, дагуулж явах хүн нь анчин биш байж болох... Чадахгүй бол хүлээлт битгий үүсгэхийг л чин сэтгэлээсээ хүсэж байна.

Өөрөө л хүссэн үедээ явдаг, хэний ч гуйхааргүй, царайчлахгүйгээр явдаг болохыг туйлын их хүслээ. Мэдээж зам харгуй мэдэхгүй ч хөл минь байхад болох байлгүй. Харин урт замыг туулах хүчит найзтай болмоор ч юм шиг...

Байгалиас дэндүү хол хүн гэдгээ мэдрэх үе яасан ганцаардмаар юм бэ

No comments:

Post a Comment

Би нууц амраг болсон

Өглөө ажил дээрээ ирээд хүний нөхөр эргүүлээд цахим орчинд өөрийн нэр, бичсэн чатаа хараад хүний амьдралаар тоглосоноо мэдэх чинь их л сонин...