Tuesday, March 7, 2023

Мөнгийг хүссэнээрээ зарцуулмаар байна

 Хачин гунигтай, бугшсан, бачимдсан мэдрэмж…

Мэдэхгүйгээсээ болж санхүүгийн хохиролд орчихлоо. Зүгээр л өөрийнхөө хийсэн энэ үйлдэлд, дандаа хөнгөн хуумгай ханддаг зангаасаа болоод би мөнгөө алдчихлаа. Одоо их мөнгө биш байж болох ч цаашид иймэрхүү алдаа гаргасаар байвал илүү цохилтод орох бололтой. Өөрөөсөө харамлаад байгаа мөртлөө мөнгө минь мөнгө болохгүй байна, би буруу амьдраад байна.

Санхүүгийн хувьд өсөн дэвжихгүй байна. Зээлнээс зээлийн хооронд байгаа мөртлөө, өөртөө зориулсан хөрөнгө оруулалт байхгүй мөртлөө, хангалттай тансаг амьдрахгүй байгаа мөртлөө санхүүгийн тал дээр санаа минь зовохгүй байгаа өөртөө гайхаж байна. Хоёр идэхгүй хоосон идэхгүй амьдраад байгаагаа болоод байна гэж бодоод байна.

Гэтэл би өргүй, өөрийн хүссэнээр идэж, ууж, хэрэглэж, зарцуулж, бүтээж, түгээж амьдармаар байна. Мөнгө бодож биш зүгээр гайхамшиг хэрхэн бүтээх вэ гэж бодож бүтээлч амьдармаар байна.

Цалин минь намайг газар шороодуулахгүй мөртлөө тэнгэрт нисгэхгүй байна.

Яаваль юу хийвэл, өөрийгөө хэрхэн хөгжүүлж байж дүүлэн нисэх вэ? Бачимдаад байна аа


No comments:

Post a Comment

Би нууц амраг болсон

Өглөө ажил дээрээ ирээд хүний нөхөр эргүүлээд цахим орчинд өөрийн нэр, бичсэн чатаа хараад хүний амьдралаар тоглосоноо мэдэх чинь их л сонин...