Friday, November 18, 2011

Hairaa gej duudah bolgond bayrladag bailaa gevch..

Zoloos Naraad


Олны нүдэн дээр хайрлаж халамжилж чадахгүйгээс хойш
Орхиод холдсон чи сэтгэл рүү минь битгий эргэж буц даа
Хамтдаа жаргалтай байна гэсэн ч бид бүтэхгүйгээс хойш
Хаяад явсан тэр чигээрээ миний зүрхнээс замхран явдаа
Сэтгэл тэмүүлсэн ч дэндүү алслагдсан чиний дотно төрх
Сэрүүн шөнөөр зуурхан ирэх нь жаргал хэдий ч хуурамч юмдаа
Дахиж чамтай уулзахгүй гэсэн ч санагалзаад байх дурсамжууд
Дараа намар санагдах нь, сайхан хэдий ч ховорхон юм даа


Үе үехэн сэтгэлд бодогдох бидний туулсан гэгээн өдрүүд
Үлгэр мэт гайхамшгийн биш ч надад л байгаагүй нандин юм даа
Хүнийх болсон ч мартаж чадахгүй салмааргүй байсан учрал минь
Хүсээд хэзээ ч эргэхгүй нь сэтгэл урважээ хайран л юм даа
Дурлаж байгаагүй зүрхэнд гүн шигдсэн дулаан үгс чинь
Дурсах болгонд таатай хэдий ч үнэн байгаагүй ээ хууртсан л юм даа




...надад бичсэн шүлгийн хэсгээс чинь орууллаа, санах болгондоо хатуужих гэсэндээ..
Хайртай гэдэг үгмйг хичнээн их сонсох дуртай гээч, гэвч чи минь наддаа яагаад тэр л цаг мөчид хайртайгаа хэлэхгүй яасан юм бэ? Би яагаад бүх юм болоод өнгөрсний дараа чиний сэтгэлийн үгийг сонсох байсан юм бэ?
     Тэр нэгэн шинийн 15-ны тэргэл сар биднийг биенээ ойлгох гэгээн үеүдийг бэлэглэсэн боловч бид хадгалж чадсангүй ээ. Харин би чамайгаа ирж яваа цагт ирсэн болохоор хавар болохоор хэсэгтээ л үгүйлэх байх даа
   Хайраа

No comments:

Post a Comment

Би нууц амраг болсон

Өглөө ажил дээрээ ирээд хүний нөхөр эргүүлээд цахим орчинд өөрийн нэр, бичсэн чатаа хараад хүний амьдралаар тоглосоноо мэдэх чинь их л сонин...